feliciaskamp

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Del 1.

Av Felicia . - 24 november 2011 15:16

Hej, jag heter Felicia och är 13 år.
I den här bloggen så kommer ni få följa mitt liv.
Den handlar om mitt svåra år, och i det här inlägget så kommer ni få läsa om allt jag går/gått igenom .
Ni kanske själva har/går igenom det här eller liknande, eller så kanske ni bara vill läsa. Ibland kommer det komma bilder.
Många har anonyma bloggar men det kommer inte jag ha, jag kommer inte berätta precis allt för er men jag kommer berätta om allt som har hänt och hur jag har känt mig.
I det här inlägget kommer jag berätta om vad som började med allt det här.

Hela hösten 2010 så var jag riktigt förkyld, ont i halsen, konstant feber och över 100 blåsor på tungan.
Den 4 januari (dagen innan min födelsedag) så var jag på vårdcentralen för jag jag skulle få en pencelin som skulle göra så att jag kunde spela en handbollscup den 6 januari.
Första dagen på cupen så hade jag lite ont i magen,  sen den dagen jag kom hem så fick jag riktigt ont i magen.
Jag var på stan med mamma och min syster. Jag skrek för jag hade så ont så vi fick åka direkt till akuten för vi trodde blindtarmen skulle spricka. Jag vart inlagd men fick åka hem dagen efter, dom gissade på att det var förkyldningen som hade gått ner i magen. Det var heeelt fel.
Jag åkte hem och det var lite bättre, dagen efter så fick jag lika ont igen.
Det där var bara början.. ingen i min familj visste att det skulle bli en sån dålig resa av allt det där..
 
Ni kommer få läsa i andra inlägg vad som hände efter det där.
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia . - 22 december 2011 17:09

En sak jag aldrig kommer glömma är för nån månad sen när jag låg inlagd.Då skulle jag få ta ryggmärgsprov.Då sticker man in en spruta i koterna i ryggen, jag tror den är 7 cm lång och så ska dom ta en vätska ur koterna.Jag fick embla plåster på rygge...

Av Felicia . - 21 december 2011 14:58

Idag har jag varit i skolan och det hände inte så mycket där.Om nån timme så ska jag iväg och titta på handbollsmatch, mitt lag mot mitt förra. Saknar handbollen :(Jag har haft jättesvårt att andas, det är väl min panikångest som visar sig igen.. det...

Av Felicia . - 19 december 2011 17:41

Det har hänt mycket sen jag bloggade sist..Har varit inlagd flera gånger och gått igenom mycket.Som jag skrev sist så åkte jag fram och tillbaks från sjukhuset och hade precis opererats.Låg inlagd en massa gånger, i början av april så gjorde jag en "...

Av Felicia . - 24 november 2011 16:21

Efter första gången jag var inlagd så blev jag inlags säkert 10 gånger till där i januari.Jag gjorde en skiktröntgen, då fick jag dricka kontrast och det var jätteäckligt och jag trodde jag skulle kissa på mig.Sen gjorde jag en massa olika andra rönt...

Presentation


Hej, jag heter Felicia och i den här bloggen skriver jag om min kamp om att hitta felet med min mage. Jag är på sjukhuset nästan hela tiden och ni kommer få bilder och sen kommer jag skriva om hur jag mår. Hoppas ni gillar bloggen. Kram ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards