feliciaskamp

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Felicia . - 22 december 2011 17:09

En sak jag aldrig kommer glömma är för nån månad sen när jag låg inlagd.
Då skulle jag få ta ryggmärgsprov.
Då sticker man in en spruta i koterna i ryggen, jag tror den är 7 cm lång och så ska dom ta en vätska ur koterna.
Jag fick embla plåster på ryggen, sen fick jag och pappa göra vad vi ville så vi åkte och åt mat på akropolis.
Efter det var det tillbaks till avdelningen, då fick jag dricka lugnande.
Jag brukar alltid få saft i när jag dricker det men den här gången fick jag inte det och usch så äckligt det är! Men det var väl bara att pina i sig det. 
Sen får jag gå in i undersökningsrummet med mina enorma magsmärtor, dom sticker flera gånger och jag tycker det gör sjukt ont men är ju helt borta av lugnandet. Helst skulle jag blivit sövd men läkarna pratade med mig hela tiden att jag skulle vara lugn och jag höll i pappas händer så hårt det bara gick så när det var klart så kändes det skönt men när jag ställde mig upp så ramlade jag ihop så dom fick lyfta upp mig i sängen och efter det sov jag i över 3 timmar. Jag hade varit helt borta och sagt "sääängen gungar, sääängen gungar" men det kommer inte jag ihåg.

Några timmar senare får jag åka hem och dagen efter vaknar jag med att jag mår skitilla.
Jag säger det till mamma men hon förstår inte hur jag känner mig.
Sen ska dom handla max men jag vill inte ha och jag tackar inte nej i första taget.
En sekund senare så spyr jag -.-
Det gjorde jag resten av dagen , heeela tiden och sen sov jag bara.
Det är en av dom värsta dagarna i mitt liv, jag orkade inte ens titta på min mobil.
Dagen efter mådde jag sån tur mycket bättre.
Om ni undrar varför jag fick ta ryggmärgprovet så var det för att dom trodde att jag hade borrelia, det kan ju orsaka mag och huvudbäsvär.

Men nu ska jag åka och titta på handboll.
Föressten, idag bokade vi resa till Thailand i 2 veckor. Den 17 januari ! :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Felicia och i den här bloggen skriver jag om min kamp om att hitta felet med min mage. Jag är på sjukhuset nästan hela tiden och ni kommer få bilder och sen kommer jag skriva om hur jag mår. Hoppas ni gillar bloggen. Kram ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards